موسسه بزرگ قانون یار

موسسه بزرگ قانون یار

با قانون یار ، رتبه تک رقمی بیار
موسسه بزرگ قانون یار

موسسه بزرگ قانون یار

با قانون یار ، رتبه تک رقمی بیار

فراخوان چاپ مقاله ((پذیرش و چاپ مقالات علمی در فصلنامه ها و همایش های علمی معتبر کشور))

فراخوان چاپ مقاله

 ((پذیرش و چاپ مقالات علمی در فصلنامه ها و همایش های علمی معتبر کشور)) 

قابل توجه محققین و پژوهشگران گرامی

فراخوان پذیرش و چاپ مقالات بنیاد علمی قانون یار صادر و اعلام شد. به همین منظور می توانید فایل مقاله خود را به آدرس ایمیل های زیر ارسال نمایید تا پس از بررسی سردبیر مجله مربوطه و تایید هیات داوران مقاله شما در شماره بعدی فصلنامه مرتبط با موضوع مقاله ارسال شده چاپ گردد. لازم به ذکر است تمامی مقالات فصلنامه های وابسته به این مرکز در تمامی پایگاه های علمی نمایه ساز مقالات علمی نمایه و درج می شود و بدین واسطه مقاله محقق و پژوهشگر می تواند فایل مقاله خود را با جستجوی عنوان مقاله یا جستجوی نام خویش در موتورهای جستجو همچون گوگل، دانلود کنند. بدین واسطه رزومه علمی پژوهشگر برجسته و تقویت می گردد و مقالات علمی در راستای ارتقای سطح علمی و تحصیلاتی و شغلی محقق تاثیر بسزایی دارد.

فصلنامه های بنیاد علمی قانون یار به شرح ذیل می باشند:

ا.فصلنامه قانون یار(شماره مجوز 78864)*(ISSN:2538-3701)

این فصلنامه در زمینه حقوق و علوم سیاسی و فقه و مبانی اسلامی پذیرش مقاله دارد و مقالات پذیرفته شده در هر شماره فصلنامه قانون یار در یک جلد کتاب چاپ در قطع وزیری چاپ میگردد. با این وصف علاوه بر اعطای گواهی نامه پذیرش مقاله به پژوهشگر یک جلد کتاب حاوی تمامی مقالات آن شماره فصلنامه به وی تقدیم میگردد.

2.فصلنامه الکترونیکی پژوهش های حقوقی قانون یار(شماره مجوز 80025)*(ISSN:2588-6452)

این فصلنامه در زمینه حقوق و علوم سیاسی و فقه و مبانی اسلامی پذیرش مقاله دارد و مقالات صرفاً در پایگاه های علمی نمایه می گردد. تنها تفاوت این فصلنامه با فصلنامه قانون یار در این است که مقالات پذیرفته شده فصلنامه قانون یار در هر شماره علاوه بر انتشار در پایگاه های علمی و سایت های معتبر در قالب کتاب چاپ و منتشر می شود اما فصلنامه الکترونیکی پژوهش های حقوقی قانون یار فاقد نسخه چاپی می باشد.

3.دو فصلنامه تحقیقات حقوقی قانون یار(شماره مجوز 82807)*(ISSN:2645-6494)

این مجله در زمینه حقوق در تمامی گرایش ها و علوم سیاسی و فقه و مبانی اسلامی و مطالعات بین المللی قضایی پذیرش مقاله دارد و مقالات این مجله علاوه بر درج در پایگاه های علمی در قالب کتاب چاپ و منتشر می گردد.دوره پذیرش مقالات این مجله دو فصلنامه می باشد بدین شرح که مقالات در بهار و تابستان هر سال یک دوره چاپ می گردد و شماره بعدی مجله در پاییز و زمستان می باشد.

4.فصلنامه مطالعات نوین بانکی(شماره مجوز 83289)*(ISSN:2645-5420)

مجله مطالعات نوین بانکی در قالب فصلنامه در زمینه پذیرش و چاپ مقالات رشته علوم بانکی و بانکداری اسلامی فعالیت خود را از سال 1397 در گستره فراملی و سراسری شروع کرده است. این فصلنامه با رویکردی پژوهشی و تحقیقاتی با انتشار مطالب علمی به جرگه فصلنامه های علمی کشور پیوست و آنچه که در تولید این نشریه مد نظر می باشد انتخاب موضوعات مختلف در رشته بانکداری اسلامی را تشکیل می دهد. مقالات این فصلنامه علاوه بر درج و نمایه در تمام پایگاه های علمی داخلی و خارجی، در قالب یک کتاب مجموعه مقالات هر شماره چاپ و منتشر می گردد و به هر پژوهشگری که مقاله وی در آن شماره مورد تایید قرار گرفته است علاوه بر گواهی نامه پذیرش مقاله یک جلد کتاب مجموعه مقالات آن شماره تقدیم می گردد.

5.فصلنامه پژوهش های مدیریت در جهان اسلام (شماره مجوز 85495)*(ISSN:2676-6094)

فصلنامه پژوهش های مدیریت در جهان اسلام  نشریه ای علمی به شماره مجوز85495 می باشد که در زمینه مطالعات مربوط به حوزه های مدیریت دولتی، مدیریت آموزشی، مدیریت بازرگانی و مالی، مدیریت صنعتی، مدیریت جهانگردی، مدیریت اجرایی و شهری، مدیریت منابع انسانی، مدیریت‌ استراتژیک‌ و نهایتاً مدیریت تکنولوژی و فناوری اطلاعات  زیر نظر بنیاد علمی قانون یار(مدیر عامل و صاحب امتیاز: دکتر بهنام اسدی) منتشر می شود و وابسته به این مجموعه علمی است. از جمله مهمترین اهداف این فصلنامه می توان به ترویج و توسعه فرهنگ مدیریت نوآوری، کمک به ارتقاء سطح پژوهش و شتاب بخشی به جریان فکری و تولید و نشر علم در این زمینه و فراهم کردن بستری برای تبادل تجریبات و انتشار به روزترین دستاوردهای علمی حوزه مدیریت در تمامی گرایش های مذکور اشاره نمود. مقاله‌های ارسال شده به این فصلنامه پس از داوری تخصصی و در صورت تأیید هیئت تحریریه، به چاپ می‌رسند و از آنجا که طرف قرارداد تمامی سازمان ها و پایگاه های علمی معتبر کشور می باشد در در تمامی پایگاه ها و دیتابیس های علمی نمایه می گردد. همچنین لازم به ذکر است مقالات هر شماره در قالب کتاب مجموعه مقالات آن شماره به چاپ می رسد و در سراسر کشور منتشر می گردد.

6.فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی (شماره مجوز 85625)*(ISSN:2676-6442)

فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی با مجوز پروانه انتشار رسمی به شماره 85625 مورخ 28/05/1398 از وزارت متبوع منتشر می شود. هدف اصلی فصلنامه رهیافت های نوین در مطالعات اسلامی، انتشار تحقیقات انجام‌شده در زمینۀ مطالعات اسلامی، علوم دینی و اجتماعی و همچنین اطلاع‌رسانی علمی و فراهم آوردن زمینه برای تبادل‌ نظر و تضارب آرای متفکران و محققان این رشته، فراهم آوردن زمینه برای تولید علم و اندیشه و نظریه‌پردازی در این زمینه و آماده کردن زمینۀ مناسب برای رشد و ارتقای هر چه بیشتر علوم اسلامی، دینی و جامعه شناسی اسلامی است. این فصلنامه نشریه‌ای با رسالت پژوهشی است که تلاش دارد در ارتقای معرفت دینی و علوم اسلامی ایفای نقش نماید. از این رو دبیرخانه مجله از تمامی اساتید، صاحب نظران، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و علاقمندان به مطالعات رشته های مختلف علوم انسانی از سراسر کشور دعوت می‌نماید  مقالات و دستاوردهای علمی خود را برای انتشار به این مجله ارسال نمایند. این مجله امید دارد با فعالیت خود و با دریافت مقالات و انتشار بصورت منظم ، دستاوردهای علمی محققان کشور را به نحو شایسته ای در اختیار علاقه مندان قرار دهد. همچنین لازم به ذکر است مقالات هر شماره در قالب کتاب مجموعه مقالات آن شماره به چاپ می رسد و در سراسر کشور منتشر می گردد.

پژوهشگر گرامی کافیست فایل WORD مقاله خود را به همراه شماره تماس خویش

 به آدرس ایمیل زیر ارسال کنید

PHDSARA@YAHOO.COM

یا از طریق واتس آپ یا تلگرام به شماره زیر ارسال کنید

09100636002

جهت راهنمایی در این رابطه با دبیرخانه مرکزی قانون یار تماس بگیرید

02166979519 ----- 02166979526-----02144441764----- 02144441784

راهنمای تدوین مقالات جهت ارسال به فصلنامه های وابسته به بنیاد علمی قانون یار

 

پژوهشگر گرامی برای جلوگیری از تأخیر در داوری و انتشار به موقع مقاله

لطفاً به نکات زیر توجه فرمایید

1. مقاله ارسال شده نباید قبلاً در هیچ نشریة داخلی یا خارجی و یا مجموعه مقالات خارجی چاپ شده باشد. نویسندگان محترم تا هنگامی که جواب پذیرش از نشریه نرسیده است، مقاله خود را به نشریه دیگری برای چاپ ارسال نکنند. نویسنده مسئول عهده دار مکاتبات مقاله ارسالی می باشد و نام وی با یک ستاره نشانه گذاری می گردد و نویسنده همکار اول  با دو ستاره و  به همین ترتیب در زیر عنوان مقاله درج و قید می گردد.

2. مقالات فارسی با قلم بی زر فونت شماره 13 و مقالات انگلیسی با قلم Times New Roman فونت شماره 12با نرم‌افزار word تهیه شود. مقالات در سایز استاندارد  A4  با حاشیه از بالا 6 و پایین 5/6 و راست 5/4 و چپ 5/4 سانتی‌متر تایپ گردد و نهایتاً  فواصل بین خطوط به‌ صورت Singl باشد.

3. برای مقالات فارسی، عنوان مقاله با در نظر گرفتن فواصل بین کلمات نباید از 60 حرف تجاوز کند و با قلم نازنین سیاه 16 تایپ گردد.

4. نقل قول‌ها: نقل به مضمون و مطالب استنتاج شده از منابع و مآخذ، با حروف نازک و استفاده از نشانه‌گذاری‌های مرسوم، مشخص گردد و نام صاحبان آثار، تاریخ، و شماره صفحات منابع، بلافاصله در میان پرانتز نوشته شود.

5. مقالات برگرفته از رساله پایان‌نامه دانشجویان با نام استاد راهنما، مشاوران و دانشجو به صورت توأمان و با مسئولیت استاد راهنما منتشر می‌شود.

6. هزینه های تحقیق یا تهیه مقاله از سوی مؤسسه‌ای تأمین مالی شده باشد، باید نام مؤسسه در صفحه اول درج شود.

7. مجله حق رد یا قبول و نیز ویراستاری مقالات را برای خود محفوظ می‌دارد و مقالات مسترد نمی‌گردد. اصل مقالات رد یا انصراف داده شده پس از سه ماه از مجموعه آرشیو مجله خارج خواهد شد و مجله هیچ مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت.

8 . جهت خدمت هرچه بهتر و بیشتر به محققین و پژوهشگران عزیز در صورت نو و جدیدبودن موضوع ، استخراج مقالات از پایان نامه این دسته از عزیزان به صورت کاملاً رایگان انجام می گردد و در این رابطه هیچ هزینه ای از محقق و پژوهشگر اخذ نمی گردد.

9. برای ارسال مقاله یا پایان نامه خویش لازم  است نویسنده یا نویسندگان محترم  مقاله خویش را به آدرس ایمیل PHDSARA@YAHOO.COM ارسال نمایند تا پس از موافقت سردبیر و ارجاع به داوری، در صورت پذیرش در فصلنامه مذکور چاپ گردد.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

در پایان از‌ استادان و پژوهشگران گرامی تقاضا می‌شود برای ارسال مقالات خود فایل word  مقاله را به همراه شماره تماس به آدرس ایمیل فصلنامه به آدرس phdsara@yahoo.com  ارسال نمایند. جهت طرح سوال یا هرگونه ابهام در این رابطه می توانید با دبیرخانه مرکزی این فصلنامه به شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید.

02166979519 و 02166979526 و 02144441784 و 02144441764

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.